divendres, 12 d’abril del 2013

LASANYA DE VERDURES

Aquesta recepta es de les que diem "2x1"...aixo vol dir que no es nomes la recepta el que vull compartir sinó també la presentació.
Tots sabem que el mateix plat presentat d'una manera o d'una altre es fa més atractiu i llueix més, llavors....per que no esmerar-nos més en la presentació, si ens costa gair be el mateix?




La recepta del farcit és la que faig habitualment a casa, i aquesta vegada la vaig fer així per que ho vaig veure de una cuinera que es diu Diana Cabrera, de canal cocina i que m'agrada força com cuina.

Anem pels ingredients:

1 caixa de plaques de lasanya (les meves son sense cocció, em semblen molt practiques)
bexamel
1 llauna de foie
formatge ratllat
1 porro
3 pastanagues
2 carbassons
1 poma
sal i pebre.



Primer de tot posarem les plaques a remullar amb aigua tebia, així mentre elaborem la recepta, estobaran.


Ara sofregirem amb una mica de oli el porro tallat petitet.


Ara hi afegirem la pastanaga, tallada també molt petiteta.


Sofregim una estona i afegim el carbasso, tallat de la mateixa manera.


Finalment , i quan ja la verdura esta gairebé feta, hi afegim la poma. No ha de coure massa, sino es desfa....


Finalment salpebrarem al gust i hi afegirem un parell de cullerades de bexamel, per lligar una mica el farcit.


Ara muntarem les lasanyes (son individuals)
Agafem 1 placa, benescorreguda i eixugada amb paper de cuina.
La tallarem per la meitat, de llarg


Disposarem les lamines resultants en creu....


...posarem 1 cullerada de farcit al mig...


Plegarem 2 capes per sobre del farcit i posarem 1 tall de foie....


...i plegarem les altres 2 lamines , formant un paquetet.


Aquests paquetets els disposarem sobre la placa del forn (amb un paper vegetal a sota), els cobrirem amb beixamel i hi repartirem formatge ratllat.


Els gratinarem al forn


I els servirem al plat....


Mireu quina pinta té al tall!!!!!


Espero que us agradi i que la utilitzau per quedar com uns granx xefs quan tingueu visites!!!
                              
                                                      BON PROFIT!!!

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Moltes gràcies Anna, per a mi és tot un honor.....es la 1ra vegada que m'otorguen un premi i em fa molta il.lusió !!!

Unknown ha dit...

Disculpa, he entrat amb el compte de un dels meus fills, pero soc la M. Àngels