dimarts, 20 d’abril del 2010

DINAR AMB AMICS

Aquest cap de setmana vam tenir a casa a dinar uns amics que ens estimem molt.
De fet nosaltres vam posar "el local", ja que de cuinar, jo vaig cuinar poc...podríem dir que vaig fer de "pinxe" de les 2 cuineres que van "envair" la meva cuina...

La cosa va ser que les meves amigues havíen fet uns cursets de cuina (diferents cada una) i estaven desitjant compartir amb nosaltres els plats que havíen après.
Va ser un dinar molt bò, una barreja de cuina Thai i cuina mediterrània, (en concret la cuina de la costa blava francesa), tot regadet amb un vi de la terra alta que hi donava el toc català....quina barreja més curiosa oi???? Doncs va ser tot exquisit, i val a dir que va ser un dinar més aviat lleuger (excepte pels postres...)


De primer vam fer una degustació de diferents plats :


-llenties amb salsa tai (cuina thai)

-crema de marisc

-carpacció de gambes (cuina thai)

-tonyina crua marinada (cuina thai)



-Carpaccio d'alvocats i tonyina (cuina francesa)



De segon unes petxugues de pollastre a la provençal amb unes verdures de guarnició amb un toc de romaní.


De postres una tarta tatín que hi cantaven els angels!!!!




Que us he de dir....varem disfrutar d'un bon dinar, d'una bona companyia.....hem de fer-ho més sovint!!!!!



Aniré posant les receptes a mida que les meves companyes me les passin, que ja les tinc demanades! (bé una d'elles ja me les ha passat i és per això que potser l'ordre de publicació no serà el mateix en que ens les varem menjar, però intentaré penjar-les totes).