dilluns, 18 de gener del 2010

TARTA DE BOLQUERS

El dia 7 de gener va néixer el meu nebot Martí, un preciós nen de cara rodona , cabell ros i ulls blaus.....per poques hores no va néixer el dia de Reis...quin regal oi??????

El dia 5 de gener, van venir tota la familia a sopar a casa, i després de la cabalcada, els nens van tenir la enorme sorpresa (encara que molt esperada ) que van venir un rei i un patge a casa a dur-nos els regals....bé, als que s'havíen portat bé durant la'any.....encara que només fos una miqueta....

Com que l'arribada del Martí era inminent, ell també va tenir el seu regal ( que la seva tieta havia fet amb tot l'amor del seu cor, i havia entregat als Reis perque li portessin entre la resta dels seus regals).



Aquí , sense embolicar, es veu més clar els ninos que duia i al davant una colonia que s'endavina sota el llaç blau. Al darrera hi havia una ampolla de gel de bany i una de crema corporal.



Es una altra manera de regalar una canasteta de nadó, un xic més original.

Amb tot l'estres habitual d'aquests dies no vaig tenir temps de fer un pas a pas per mostrar-vos la seva elaboració...però us poso un enllaç on es veu amb molta claredat, i de fet és d'on jo vaig treure'n la idea.

http://www.mundorecetas.com/news/tarta-de-panales-paso-a-paso-por-jopala/

Probeu de fer-ne per regalar als amics i familiars, ja que és un regal útil, original, fàcil de fer i visualment espectacular.

1 comentari:

Laura ha dit...

Que xulo... a mi em van regalar un paquet de bolquers però així és molt més original. Laura